03 nov Ügyfél-irányítási rendszer
A kormányablakokban évek óta működő ügyfél-irányítási rendszer, az önkormányzatok többségében még ma is csak egyszerű sorszámosztás szerinti ügyfélfogadásban valósul meg. Ez gyakorlatilag csupán az ügyfelek sorba rendezését, és behívásának ütemezését végzi el. Cégünk több, mint 10 éves fejlesztői munkával speciálisan a közigazgatási szervek részére kifejlesztett ügyfél-irányítási rendszere az alap funkciókon túl biztosítja az ügyfél helyszínen történő elsődleges tájékoztatását, és annak lehetőségét, hogy az ügyfél célirányosan ahhoz a szervezeti egységhez, ügyintézőhöz kerüljön aki a problémájának, ügyének megoldásában tényleges segítséget fog tudni nyújtani részére:
- teljes körű ügyfél tájékoztatás a helyszínen és on-line módon,
- internetes elérési lehetőség,
- teljes körű testreszabhatóság a helyi önkormányzati sajátosságoknak megfelelően,
- egyedileg definiálható ügytípusok, ügyintézési idők, ügymenet átfutási idők ügyintézői kapacitás figyelembevétele,
- egyedileg beállítható ügytípus információk,
A rendszer alkalmazása növeli az ügyfelek elégedettségét, mivel:
- használatával jelentősen csökkenthető az ügyintézési idő,
- tervezhetőbb egy adott ügy elintézésének határideje,
- kiküszöbölhető a sorban állás és a többszöri megjelenés.
A rendszer bevezetése az önkormányzatok számára előnyös, mert:
- átláthatóbb, hatékonyabb ügymenetet, munkavégzést biztosít, így költségcsökkentő hatású,
- jogszabályoknak való megfelelés,
- egyedi ügykezelési munkamenetek, egyedi ügyintézési idők megadása,
- többszörös ügyintézések kezelhetősége,
- különböző statisztikai kimutatások érhetőek el,
- központilag menedzselhető.
A rendszer a változó igényeknek megfelelően rugalmasan bővíthető, testre szabható. Komplett rendszerként szállítjuk, de természetesen a már meglévő rendszerekhez való illeszthetőséget is tudjuk biztosítani.