28 nov Projektkövető rendszer
Vezetői Kontroll és Projektkövető rendszer
A Vezetői Kontroll és Projektkövető (VKP) rendszer speciálisan önkormányzatok és gazdálkodó intézményeik, valamint egyéb közfeladatokat ellátó szervezetek számára kifejlesztett ügyviteli programcsomag. Jelentős hozzáadott értékkel járul hozzá a szervezetek átlátható működéséhez, és a keletkező dokumentumok egységes, központi, jogosultságokon alapuló kezeléséhez, amelyet a hatályos hazai, és uniós jogszabályok figyelembevételével alakítottunk ki, az egységes, és szükséges belső kontroll, információ biztonság eléréséhez. A rendszer vezetői támogatást biztosít a munkafolyamatok naprakész, határidőre történő elvégzéséhez, a munkafolyamatban résztvevő munkatársak ellenőrzéséhez.
MI IS AZ A VEZETŐI KONTROLL?
A vezetői kontroll célja hatékonyabb, olcsóbb, ellenőrizhető, és biztonságos folyamatok által a szervezet külső, és belső igényeinek kielégítése, a stratégiai céloknak megfelelő működés elérése.
MIÉRT HASZNOS A VKP?
Növeli a hatékonyságot:
- Az ügyek átfutási ideje csökken;
- A költségek csökkennek;
- Átláthatóvá, mérhetővé válnak a folyamatok;
- Szervezeti egységek közt átívelő folyamatok gördülékenyen mennek, magas minőségű outputtal.
Növeli az eredményességet:
- Nő az ügyfél elégedettség;
- Több sikeresen bevezetett projekt;
- Elvárásoknak megfelelő, határidőre teljesített feladatok;
- Javul a belső ellenőrzési folyamatok automatizálási szintje.
A VKP FŐBB JELLEMZŐI
Ügyviteli rendszerünk teljesen integrált, a korábban egyszer már bevitt adatok a rendszer minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról. Lényegesen csökken az adminisztrációra fordított idő, továbbá a közös adatbázis tartalmazza az intézmény ügyvitelét, és feladatait érintő összes információt. Az Intézmény, és a munkatársainak tevékenysége átláthatóvá, könnyen ellenőrizhetővé válik. Rendszerünknek köszönhetően naprakész, tényadatokat tartalmazó elemzések, kimutatások alapján hozhatja meg stratégiai döntéseit.
A rendszer különböző add-on opciókkal látható el. Teljes mértékben a megrendelői igényeknek megfelelően, testre szabottan kerül átadásra.
Főbb funkciók:
- Naptár,
- Címjegyzék,
- Integrált, belső Email alapú levelezés / Intranet,
- Modul alapú Feladat-, és jegyzetkezelő,
- Integrált File Adatbázis, és Kezelő rendszer,
- Teljes értékű projektkezelő modul,
- Nyomkövető modul,
- Tudástár (Knowlege Base),
- Erőforrás kezelő,
- Külső integrációs lehetőségek (okos telefonokkal, külső levelezőrendszerekkel, stb.).
A VKP és a HelpDesk megoldás csomagok tagjai önmagukban is kimagasló lehetőségeket rejtenek, ugyanakkor együttesen, integrált megoldásként még nagyobb értéket teremtenek.