Projektkövető rendszer

Projektkövető rendszer

Vezetői Kontroll és Projektkövető rendszer

A Vezetői Kontroll és Projektkövető (VKP) rendszer speciálisan önkormányzatok és gazdálkodó intézményeik, valamint egyéb közfeladatokat ellátó szervezetek számára kifejlesztett ügyviteli programcsomag. Jelentős hozzáadott értékkel járul hozzá a szervezetek átlátható működéséhez, és a keletkező dokumentumok egységes, központi, jogosultságokon alapuló kezeléséhez, amelyet a hatályos hazai, és uniós jogszabályok figyelembevételével alakítottunk ki, az egységes, és szükséges belső kontroll, információ biztonság eléréséhez. A rendszer vezetői támogatást biztosít a munkafolyamatok naprakész, határidőre történő elvégzéséhez, a munkafolyamatban résztvevő munkatársak ellenőrzéséhez.
MI IS AZ A VEZETŐI KONTROLL?
A vezetői kontroll célja hatékonyabb, olcsóbb, ellenőrizhető, és biztonságos folyamatok által a szervezet külső, és belső igényeinek kielégítése, a stratégiai céloknak megfelelő működés elérése.
MIÉRT HASZNOS A VKP?
Növeli a hatékonyságot:

  1. Az ügyek átfutási ideje csökken;
  2. A költségek csökkennek;
  3. Átláthatóvá, mérhetővé válnak a folyamatok;
  4. Szervezeti egységek közt átívelő folyamatok gördülékenyen mennek, magas minőségű outputtal.

Növeli az eredményességet:

  1. Nő az ügyfél elégedettség;
  2. Több sikeresen bevezetett projekt;
  3. Elvárásoknak megfelelő, határidőre teljesített feladatok;
  4. Javul a belső ellenőrzési folyamatok automatizálási szintje.

A VKP FŐBB JELLEMZŐI
Ügyviteli rendszerünk teljesen integrált, a korábban egyszer már bevitt adatok a rendszer minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról. Lényegesen csökken az adminisztrációra fordított idő, továbbá a közös adatbázis tartalmazza az intézmény ügyvitelét, és feladatait érintő összes információt. Az Intézmény, és a munkatársainak tevékenysége átláthatóvá, könnyen ellenőrizhetővé válik. Rendszerünknek köszönhetően naprakész, tényadatokat tartalmazó elemzések, kimutatások alapján hozhatja meg stratégiai döntéseit.
A rendszer különböző add-on opciókkal látható el. Teljes mértékben a megrendelői igényeknek megfelelően, testre szabottan kerül átadásra.
Főbb funkciók:

  1. Naptár,
  2. Címjegyzék,
  3. Integrált, belső Email alapú levelezés / Intranet,
  4. Modul alapú Feladat-, és jegyzetkezelő,
  5. Integrált File Adatbázis, és Kezelő rendszer,
  6. Teljes értékű projektkezelő modul,
  7. Nyomkövető modul,
  8. Tudástár (Knowlege Base),
  9. Erőforrás kezelő,
  10. Külső integrációs lehetőségek (okos telefonokkal, külső levelezőrendszerekkel, stb.).

A VKP és a HelpDesk megoldás csomagok tagjai önmagukban is kimagasló lehetőségeket rejtenek, ugyanakkor együttesen, integrált megoldásként még nagyobb értéket teremtenek.

RENDSZERÜZEMELTETÉS

WEB-ES ALKALMAZÁSFEJLESZTÉS, SZERVER HOSTING

Szövegréteg

RENDSZERINTEGRÁCIÓ

NYÍLT FORRÁSKÓDÚ RENDSZEREK

SZERVER ÉS ALKALMAZÁS VIRTUALIZÁCIÓ

LICENC MENEDZSMENT

PROJEKTMENEDZSMENT

VÁLTOZÁSMENEDZSMENT

ON-LINE SZOLGÁLTATÁSOK

RENDSZERKONSZOLIDÁCIÓ

TŰZ- ÉS MUNKAVÉDELEM

ÖNKORMÁNYZATI MEGOLDÁSOK

ÜGYVITELI RENDSZEREK