30 nov Licenc menedzsment
A szoftvergazdálkodás támogatása, és központi licencmenedzsment keretében vállaljuk, hogy a megrendelő által meghatározott szoftverek vonatkozásában folyamatosan, a licencek lejárati idejének megfelelően, vagy felmerülésükkor az igények alapján a lehető legköltséghatékonyabban biztosítjuk a szükséges szoftverlicenceket, valamint ellátjuk az ahhoz kapcsolódó egyéb központi licencmenedzseri feladatokat:
- Licenc igények összegyűjtése (szoftver leltár), és nyilvántartása a Microsoft „SAM” módszertan alapján;
- A Megbízó által licencelt szoftverekkel történő központi gazdálkodás (központi licencpolitika érvényesítése, licencek elosztása, igények folyamatos követése);
- Licencek optimalizálása mind a mennyiségi, mind pedig a megfelelő licenc típus kiválasztása terén;
- Javaslattétel a költséghatékonyabb licencbeszerzés kialakítására;
- Akár a teljes rendszermenedzsment mellett a szoftver gazdálkodás támogatása, és nyilvántartása különböző eszközök segítségével:
- Microsoft Intune,
- Microsoft System Center,
- Open Audit,
- Map Toolkit,
- Stb.