Kommunikáció

kommunikacio-rendszer-kontroll-kft

Kommunikáció

Funkció: Ebben a projekt szakaszban fontos, hogy megfelelő tervezéssel gondoskodjunk a tervezett “termék” megismertetéséről és hasznosításáról.
Miért szükséges: Az új (alkotás, termék) megjelenése izgalmas változásokkal jár még jól működő, tapasztalt cégek és intézmények életében is. Nem szabad figyelmen kívül hagyni a kereskedelmi környezet átalakulását sem, legyen az módszertani vagy technikai szempontból. Az aktuális elképzelések friss stratégiát és időszerű kommunikációt igényelnek. Az újratervezés lehetőséget ad a meglévő marketing rendszer átalakítására, hasonlóan ahhoz, ahogyan a szépség- vagy autóiparban a “face-lift” tevékenység működik. A BRANDNET© módszer hasonlóképpen működik egy cég életében, és eredménye lehet egy hatékony prezentáció, csomagolás, vizuális arculat vagy más hasznos eszköz.

Tartalom

  • Az alkotás és/vagy termék jövőbeni pozíciójának meghatározása és egyeztetése a projekt tulajdonosával (pénzügyi-innovációs tanácsadás)
  • A marketing stratégia és vállalati arculat összehangolása (re-design)
  • Az online eszközök helyes arányának meghatározása és elkészítése (PPT, web, mobil, közösségi média stb.)
  • Folyamatos monitorozás és fenntartás (pl. web-hosting)

Esettanulmány

Esetleírás: A száraztésztákat gyártó partnerünk jelentős technológiai fejlesztést hajtott végre a bevezetésével, amely lehetővé tette a termékszerkezet megújítását és az új, korszerű termékek kínálatának bővítését. Partnerünknek már volt meglévő vállalati és termékarculata, de szeretett volna egy olyan arculatot kialakítani, amely kifejezi az új fejlesztéssel kezdődő szakaszt.

Feladat: A feladatunk az új arculat kialakítása volt, amely alkalmas volt a vállalat és a termékek arculataként is használható. Fontos volt megőrizni a régi arculat jellemző elemeit a vevők számára, miközben kifejeztük a partnerünk és termékei megújulását.

Eredmény: A régi arculat elemeinek áttervezésével sikerült létrehoznunk egy új vállalati arculatot, amely egyrészt tükrözte a megújulást, másrészt hangsúlyozta a folyamatosságot. Az új vállalati arculat alapján sikerült megújítani a termékarculatot is, mivel az új elemei könnyen beépíthetők voltak. Az új termékarculatban törekedtünk arra, hogy mind a hagyományos, mind az új fejlesztésű termékek önálló, de a vállalati arculathoz igazodó megjelenést kapjanak. Az arculat megújítását alkalmaztuk az online és offline kommunikációs eszközökön is. Az új arculat bevezetése sikeres volt, és hatékonyan segítette a fejlesztési eredmények piaci bevezetését. Partnerünknek sikerült 2 év alatt 15% -kal növelnie a belföldi értékesítést, amelyben nagy szerepe volt az új vevőkörnek, amelyet korábban a megfelelő kínálat és kommunikáció hiánya miatt nem ért el.